روند رنگ و انتخاب برای طراحی محصول: هر رنگی یک داستان را به فروش می رساند ، در مورد سطح تولید محل تولید رنگ ها صحبت می کند و به تولیدکنندگان کمک می کند تا بفهمند که رنگ آنها در کجا به فروش می رسد و این محصولات برای چه مدت قابل استفاده هستند. این موارد از جمله پایداری ، اندازه گیری رنگ و روشهای جدید اختلاط را پوشش می دهد ، که در تولید رنگهای جدید بسیار مهم است.

این کتاب به طراحان محصول کمک می کند تا با کمک به آنها در درک بیشتر نحوه انتخاب رنگ برای بازارهای خاص و عملکرد برخی از رنگ ها در طرح ها ، از جمله نحوه ارزیابی رنگ در شرایط مختلف نور و در مواد مختلف ، یا روشن ، به مخاطبان هدف خود برسند. .

دانستن اینکه رنگ ها در هر ماده چگونه عمل می کنند و چگونه در قفسه فروشگاه یا کف اتاق نشان داده می شوند ، امری حیاتی است. این کتاب بینش مهمی از روندهای آینده ، از جمله روش های جدید طراحی برای ایجاد نمونه های اولیه رنگ و اامات نظارتی ، ارائه می دهد. طراح رنگ باید دنیای فرمول دهنده رنگ را بهتر بشناسد ، و بالعکس فرمول کننده نیز باید نیازهای طراح را درک کند ، بنابراین این کتاب برای هر دو نوشته شده است
  • ارزیابی تخصصی از روند آینده رنگ را ارائه می دهد ، به تولید کنندگان رنگ کمک می کند تا درک کنند که مشتریان و صاحبان نام تجاری خود چگونه رنگ ها را انتخاب می کنند
  • موارد مهم پایداری ، اندازه گیری رنگ و روش های جدید ترکیب را پوشش می دهد ، به مهندسان کمک می کند تا عملکرد رنگ را در طرح ها ، مواد و شرایط نوری مختلف ارزیابی کنند
  • با بحث در مورد مقررات و روندهای مهم در رنگ های "سبز" و طراحی محصول ، به خوانندگان کمک می کند تا از رقابت جلوتر باشند

روند رنگ و انتخاب برای طراحی محصول: هر رنگی یک داستان را به فروش می رساند ، در مورد سطح تولید محل

رنگ ,، ,کند ,ها ,تولید ,جدید ,می کند ,کند تا ,کمک می ,رنگ و ,، به ,برای طراحی محصول

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد کلینیک شنوایی سنجی مرکز آزمونها رویا چت|چت روم رویا|چتروم اصلی رویا ـرویا چت bakhtafarid مسافر زمان plantiworld حرفهای من و تو !!! کارشناسی تکنولوژی و گروه های آموزشی موچش thesiss2