روند رنگ و انتخاب برای طراحی محصول: هر رنگی یک داستان را به فروش می رساند ، در مورد سطح تولید محل تولید رنگ ها صحبت می کند و به تولیدکنندگان کمک می کند تا بفهمند که رنگ آنها در کجا به فروش می رسد و این محصولات برای چه مدت قابل استفاده هستند. این موارد از جمله پایداری ، اندازه گیری رنگ و روشهای جدید اختلاط را پوشش می دهد ، که در تولید رنگهای جدید بسیار مهم است.
این کتاب به طراحان محصول کمک می کند تا با کمک به آنها در درک بیشتر نحوه انتخاب رنگ برای بازارهای خاص و عملکرد برخی از رنگ ها در طرح ها ، از جمله نحوه ارزیابی رنگ در شرایط مختلف نور و در مواد مختلف ، یا روشن ، به مخاطبان هدف خود برسند. .
دانستن اینکه رنگ ها در هر ماده چگونه عمل می کنند و چگونه در قفسه فروشگاه یا کف اتاق نشان داده می شوند ، امری حیاتی است. این کتاب بینش مهمی از روندهای آینده ، از جمله روش های جدید طراحی برای ایجاد نمونه های اولیه رنگ و اامات نظارتی ، ارائه می دهد. طراح رنگ باید دنیای فرمول دهنده رنگ را بهتر بشناسد ، و بالعکس فرمول کننده نیز باید نیازهای طراح را درک کند ، بنابراین این کتاب برای هر دو نوشته شده استروند رنگ و انتخاب برای طراحی محصول: هر رنگی یک داستان را به فروش می رساند ، در مورد سطح تولید محل
رنگ ,، ,کند ,ها ,تولید ,جدید ,می کند ,کند تا ,کمک می ,رنگ و ,، به ,برای طراحی محصول
درباره این سایت